نوشته شده توسط : admin
این کد افزایش پیج رنک گوگل هست که در قالب یک ساعت برای شما طراحی کردیم شما باید این کد را بدون دستکاری در ویرایش قالب وبسایت خود در هر کجا که مایلید ساعت در وبلاگتان قرار گیرد قرار دهید .این کد ° باعث میشه که روبات ها و خزنده های موتور های جستجو گر تحریک و سریعتر به وبلاگ شما سر بزنند ° که در نهایت خیلی سریع صفحات وبسایت شما ایندکس و ورودی گوگل و لینک ورودی دریافت میکنید که در نهایت باعث میشود که پیج رنک شما افزایش یابد. دوستان عزيز اين كد در معروفترين سايتهاي جهان استفاده شده. اين كد به نحوي سایت شما رو براي موتور جستجو بهينه سازي ميكندو اين كد افزايش پيج رنک باعث مي شه رفتار روباتهاي گوگل با وبسايت و وبلاگ شما مهربون تر بشه و سختگيريهاي هميشگي رو نداشته باشه.سرور اصلي اين كد در امريكاستاميدوارم تونسته باشیم کمکی را در جهت ارتفا سایت های ایرانی کرده باشیم.


:: موضوعات مرتبط: کد ابزار , ,
:: برچسب‌ها: کد افزایش پیج رنک , افزایش پیج رنک , ابزار افزایش پیج رنک , افزایش ورودی گوگل , افزایش لینک ورودی , افزایش رتبه , افزایش سرعت ایندکس , بهبود رتبه الکسا , بهبود پیج رنک , افزایش رتبه الکسا , سئو سازی ,
:: بازدید از این مطلب : 5126
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin
افزایش ترافیک بازاریابی یا مارکتینگ (به انگلیسی: Marketing): بازاریابی به عنوان فرایندی مدیریتی -اجتماعی تعریف می‌شود که بوسیلهٔ آن افراد و گروه‌ها از طریق تولید و مبادلهٔ کالا با یکدیگر، به امر تأمین نیازها و خواسته‌های خود اقدام می‌کنند. برای روشن شدن این تعریف باید بدواً اصطلاحات مهم نیاز، خواسته، تقاضا، کالا، مبادله، معامله و بازار را بررسی کرد.بازاریابی به تلاش برای ارتباط بین ارزش محصول (کالاها یا خدمات ) و مشتری گفته می‌شود. بازاریابی گاهی اوقات به هنر فروش نیز معروف است. ولی فروش یکی از توابع کوچک بازاریابی به حساب می‌آید. تعریف لغت نامه‌ای بازاریابی عبارت است از«فراهم کردن کالاها یا خدمات برای برآورده ساختن نیازهای مصرف کنندگان.»به بیان دیگر، بازاریابی شامل درک خواسته‌های مشتری و تطابق محصولات شرکت، برای برآورده ساختن آن نیازها و در برگیرنده فرایند سودآوری برای شرکت است. بازاریابی موفق مستلزم برخورداری از محصول مناسب در زمان مناسب و مکان مناسب است و اطمینان از اینکه مشتری از وجود محصول مطلع است، از این رو موجب سفارش‌های آینده می‌شود. بازاریابی، فرایندی است که بین تواناییهای شرکت و نیازهای مشتریان تعادل ایجاد می‌کند. سرجیو زیمن در کتاب خود پایان عصر بازاریابی سنتی خود بازاریابی را اینچنین تعریف می‌کند:بازاریابی درباره داشتن برنامه‌ها و ترویج‌ها و تبلیغات و هزاران چیز دیگری است که در متقاعد کردن مردم به خرید یک محصول، موثر واقع شوند. در مورد رستوران‌های غذای سرپایی، بازاریابی گاززدن‌ها و هرت کشیدن‌ها. در مورد خطوط هوایی، بازاریابی یعنی نشستن آدم‌ها روی صندلی‌ها. بحث بازاریابی درباره منفعت و نتایج است. بازاریابی یک فعالیت راهبردی و راه و روشی است متمرکز بر فرجام اقدامات مربوط به جذب مصرف کننده بیشتر، برای خرید محصول شما در دفعات بیشتر به نحوی که شرکت شما پول بیشتری به دست‌آورد. بازاریابی برنامه ریزی، اجرا و هدایت هدفمند آمیخته‌ای از فعالیت‌های تجاری است، به قصد نزدیک سازی خریداران و فروشندگان به یکدیگر به منظور تبادل منافع یا انتقال محصول. بازاریابی برنامه ریزی، اجرا و هدایت هدفمند آمیخته‌ای از فعالیت‌های تجاری است، به قصد نزدیک سازی خریداران و فروشندگان به یکدیگر به منظور تبادل منافع یا انتقال محصول

:: برچسب‌ها: بازاریابی , شبکه بازاریابی , بازاریابی اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 3484
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : | نظرات ()