نوشته شده توسط : admin

اگر می خواهید به بازدهی مطلوبی در فضای مجازی برسید همانند فضای حقیقی که نیازمند اقدامات حضوری است، باید اقداماتی را انجام دهید تا بتوانید بهتر و موثر تر دیده شوید. حالاست که باید درباره ی خرید بازدید گوگل بیشتر صحبت کنیم، لذا جزء تاثیر گذار ترین اقدامات در راستای دیده شدن است.

چرا ورودی گوگل بخریم؟

پیرو بحث اهمیت خرید بازدید و ورودی گوگل می خواهیم در این بخش در مورد سوال اینکه چرا باید ورودی و کلیک گوگل بخریم، صحبت کنیم. در واقع ورودی ها در این موتور جست و جو گر بسیار مهم اند و اکثر کسانی که صاحب وب سایت در این فضا می باشند به دنبال خرید ورودی و ترافیک با کیفیت مانند بازدید گوگل هستند.

همان طور که می دانید این تعداد بازدید ها، از طرف کاربران است که نشان دهنده ی سطح شناخت جامعه نسبت به وب سایت شماست، این مسئله به قدری مهم است که در جایگاه اول اهداف راه اندازی وب سایت های اینترنتی قرار گرفته. به گونه ای که تمام وب سایت داران به دنبال بهترین راهکار ها برای افزایش آمار بازدید های خود هستند.

برای این که بازدید یک وب سایت به نحو احسن و به صورت کاملاً ارگانیک افزایش یابد، لازم است ورودی گوگل خریداری شود. ارائه ی ورودی های استاندارد و حقیقی گوگل از طریق وب سایت های مختلفی از جمله سایت شیک رنک - جهش فا - کلیک اول - کلیک بوم - بازدید یار انجام می گیرد.

مزایای پکیج افزایش کلیک گوگل

وب سایت های متعددی وجود دارند که پکیج افزایش کلیک گوگل را ارائه می دهند، مزایای پکیج افزایش کلیک و ورودی گوگل به قدری بالاست که در حال حاضر از تقاضا کنندگان متعددی برخوردار است.

اگر می خواهید از مزایای خرید ورودی گوگل مطلع شوید تنها لازم است از خریداران قبلی بپرسید، تا مزایای پر شمار آن را بگویند.

از جمله برخی از بارز ترین مزایای خرید ورودی گوگل عبارتند از:

  • افزایش چشمگیر بازدید کنندگان حقیقی
  • افزایش تعداد مشتری ها
  • افزایش تعاملات در وب سایت
  • نمایش وب سایت در صفحات اول گوگل که می توان آن را به عنوان مهم ترین تاثیر این اقدام معرفی کرد‌.
  • و ...

اهمیت سفارش ورودی گوگل بر سئو

گوگل دارای حساسیت های بالایی برای بررسی انواع محتوا های درج شده در وب سایت ها می باشد، به نحوی که فقط مطالب استاندارد و مورد قبول خود را منتشر می کند و با توجه به سرچ کاربر نزدیک ترین وب سایت ها پیشنهاد می دهد. این مسئله از برای گوگل به قدری مهم محسوب می شود که حتی لازم است بدانید در بعضی مواقع محتوا هایی که از نظر گوگل غیر اصولی و نامناسب هستند، جریمه می شوند.

در این جاست که اهمیت ورودی گوگل بر سئو مطرح می شود، در حقیقت سئو به محتوا هایی گفته می شود که بر اساس ضوابط و قوانین گوگل نوشته شده باشند؛ از این رو با خرید ورودی گوگل می توانید محتوای وب سایت خود را سئو سازی کرده و به دنبال آن بازدید کنندگان بیشتری جذب کنید.

برای سفارش و خرید به سایت شیک رنک به آدرس اینترنتی https://chicrank.com مراجعه نمایید .



:: برچسب‌ها: افزایش کلیک گوگل ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

اهمیت خرید کلیک ارگانیک گوگل

مسئله ی اهمیت خرید کلیک گوگل ایرانی این روز ها اکثر توجه ها را در میان وب سایت داران به خود معطوف کرده است. اگر می خواهید با این خدمات بیشتر آشنا شوید و یا قصد خرید آن را دارید همراهی با ما را از دست ندهید و به مطالعه ی مطلب پایین بپردازید.

شیک رنک در متن زیر توضیحات کاملی درباره ی خرید ورودی گوگل و کلیک ایرانی، اهمیت آن و مواردی که باید در این راستا بدانید و رعایت کنید ارائه داده ایم که بی شک خواندن و دانستن آن ها بسیار به درد بخور و مسمر ثمر خواهد بود.

ورودی گوگل چیست و چرا خرید آن از اهمیت بالایی برخوردار است؟

دنیای وب ها و موتور های جستجو گر دنیایی است که امروزه هر کسی را با خود درگیر کرده، عده ی زیادی به عنوان کاربر و عده ی دیگری به عنوان مرجعی برای کسب و کار و یا ارائه ی انواع و اقسام محتوا از این عرصه استفاده می کنند. موتور های جستجو گر دارای تنوع قابل توجهی است، همان طور که شما هم می دانید گوگل معروف ترین و شناخته شده ترین بستری است که به عنوان موتور جستجو گر در سطح جهان مورد استفاده قرار می گیرد.

حال سوال این جاست، منظور از ورودی گوگل چیست؟ در حقیقت برای بهره مندی از این بستر در وهله ی اول موضوع مورد نظر توسط کاربر سرچ می شود سپس سیستم گوگل با توجه به برنامه ریزی خود مفید ترین مطالب را به ترتیب اولویت در اختیار کاربر می گذارد. صفحه ای که گوگل در این مرحله برای کاربر نمایان می کند درواقع همان قسمت ورودی گوگل برای وب سایت ها می باشد. پر واضح است در این میان کاربر وارد سایتی می شود که در اولویت های اول قرار گرفته است.

از این رو قرار گرفتن در اولین موارد لیست پیشنهادات سیستم گوگل مهم ترین دغدغه ی مدیران سایت های گوگلی و وب مستر هاست، به طوری که همواره با این دغدغه دست و پنجه نرم می کنند؛ زیرا اساس و بنیاد فعالیت های هر وب سایتی داشتن بازدید های بالا و مراجعه کنندگان کثیر است. به عبارتی اگر یک وب سایت در ورودی گوگل جزء اولین اولویت ها باشد بالطبع کابران بیشتری مراجعه خواهند کرد و از ماهییّت وب سایت مطلع خواهند شد؛ در این صورت وب سایت مورد نظر به هدف خود نزدیک و نزدیک تر می شود.

وب سایت ها برای این که قادر به جذب بازدید کننده های بیشتری شوند و ماهییت وب سایت خود را به افراد متعدد تری معرفی کنند باید اقدامات موثری در راستای افزایش ورودی های خود نمایند، اقداماتی که از نظر گوگل مفید و مسمر ثمر هستند. همان طور که قبلاً هم گفتیم گوگل مواردی را در قسمت های اول قرار می دهد که دارای محتوای مفید تری برای کاربر باشند، اما سوالی که در این راستا وجود دارد این است که چه محتوا ها و وب سایت هایی از نظر گوگل مفید تر شناخته می شوند؟

برای انجام اقدامات موثر ابتدا لازم است اطلاعات خود را در رابطه پارامتر های مد نظر گوگل به عنوان محتوا های مفید  تکمیل کنید. در حقیقت برای انجام این کار و رسیدن به این هدف باید وب سایت خود را بهینه سازی نمایید، این عمل مستلزم اقدامات متعددی است. لازم به ذکر است بهینه سازی وب سایت ها در درگاه گوگل با خرید ورودی گوگل نه تنها میسر می شود بلکه به مراتب ساده تر و مطلوب تر از روش های دیگر است؛ در ادامه می توانید بیشتر با این فرایند به خصوص خرید ورودی گوگل ایرانی آشنا شوید.

افزایش کلیک گوگل ایرانی و کاملاً واقعی

وب سایت های فارسی زبان و ایرانی به طور قطع خواستار جذب بازدید کننده های ایرانی و فارسی زبان هستند، چرا که جذب بازدید کننده های بومی منجر به رونق فعالیت های وب سایت مربوطه می شود. اگر شما هم یکی از دارندگان وب سایت های ایرانی هستید لازم است برای جذب بازدید کننده اقدامات متعددی انجام دهید که برخی از آن ها عبارتند از موارد زیر:

  • انجام تبلیغات گسترده و مطلوب، تبلیغاتی که در بستر های مناسب و برای جامعه ی هدف (افراد ایرانی) ارائه شود. توجه داشته باشید نوع این تبلیغات نیز بسیار مهم است و باید از مطالب و اِلمان های جذابی استفاده کنید.
  • طراحی وب سایت با استفاده از جذاب ترین رنگ ها، طرح ها، تصاویر و اِلمان ها به نوعی که از جذابیت مطلوبی برخوردار باشند. لازم به ذکر است استفاده از ترفند های روانشناسی در طراحی وب سایت تاثیر بسزایی می گذارد.
  • ارائه مطالبی که با استفاده از قوانین و اصول سئو بهینه سازی شده اند. لازم به تاکید است استفاده از مطالب سئو شده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، چرا که یکی از اصلی ترین پارامتر های مد نظر گوگل مطالب درج شده در وب سایت هاست و زمانی که اصول سئو به خوبی پیاده سازی شده باشد مرجع مربوطه از نظر گوگل به مراتب بهتر و مفید تر شناخته می شوند.
  • و موارد بسیار زیاد دیگری از این دست.

لازم به گفتن است عمل به موارد بالا و رعایت آن ها همواره مستلزم داشتن مهارت و دانش بالاست و اگر بدون مهارت به انجام شان بپردازید و عمل به آن ها را سرسری بگیرید بدون شک نه تنها موفق نخواهید شد و به هدف خود نخواهید رسید بلکه روند پیشرفت تان به صورت نزولی خواهد بود.

برای این که بتوانید در عمل به مواردی که ذکر کردیم موفق شوید و به هدف خود در افزایش بازدید کننده ها برسید، خرید ورودی گوگل در دسترس ترین و پر سود ترین اقدام ممکن است. در حال حاضر بستر های متعددی در این زمینه وجود دارد که در حال ارائه و فروش ورودی گوگل هستند، اما گفتنیست نباید به هر بستر و مرجعی اعتماد کنید و به خرید ورودی بپردازید.

چرا که برخی از مراجع نامعتبر فروش ورودی گوگل، بازدید کننده های غیر واقعی و فیک ارائه می دهند، در حالی که مراجع معتبر با استفاده از ماهر ترین افراد و بهترین اقدامات منجر به افزایش بازدید کننده های کاملاً واقعی می شوند. برای این که بتوانید مراجع معتبر را از نا معتبر تشخیص دهید لازم است مراجعی را انتخاب کنید کیفیت فعالیت های خود را به اثبات رسانده اند و همچون وب سایت ما همواره می کوشند خدمات مطلوبی ارائه دهند.

افزایش ورودی گوگل ایرانی با خرید ورودی گوگل ایرانی شامل چه مزایایی می شود؟

خرید ورودی گوگل در دو دسته ی مختلف ایرانی و خارجی تقسیم بندی می شود که هر کدام از ویژگی های مجزایی برخوردار است. اما لازم است خاطر نشان شویم وب سایت های ایرانی بهتر است سراغ خرید ورودی های ایرانی بروند چرا که در این صورت می توانند وب سایت خود را در کشور معرفی کنند و منجر به افزایش ورودی گوگل ایرانی شوند.

 به عبارتی دیگر در این صورت اگر ماهییت وب سایت شما به صورت فروش محصول و یا خدمات است می توانید مشتریان عدید تری جذب کنید چرا که هدف وب سایت هایی که دارای این ماهییت ها هستند جذب بازدید کننده ی واقعی و به دنبال آن افزایش مشتریان بیشتر است.

یکی از نکاتی که باید در خرید ورودی گوگل به آن توجه داشته باشید استفاده از کلید واژه های مناسب است، عمدتاً کلید واژه هایی که به همراه برند باشند و در محتوای وب سایت مربوطه ذکر شوند همواره قادر به جذب بازدید کننده های بیشتری هستند.

برای خرید و سفارش این خدمات با کیفیت به آدرس اینترنتی https://chicrank.com سایت شیک رنک مراجعه نمایید .



:: برچسب‌ها: افزایش ورودی گوگل ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

 

 
شمارشگر سایت خود را منفجر کنید


:: برچسب‌ها: خرید بازدید , خریدورودی گوگل ,
:: بازدید از این مطلب : 461
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

 ارائه پنل نمایندگی پیامک 

ارائه پنل پیامک کاربری رایگان

 http://chicsms.ir 



:: برچسب‌ها: پنل , پنل پیامک , نمایندگی پیامک ,
:: بازدید از این مطلب : 1331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin




عید قربان، یعنى فدا کردن همه «عزیزها» در آستان «عزیزترین» و گذشتن از همه وابستگى ها به عشق مهربان ترین.

عید قربان، جلوه‌گاه تعبد و تسلیم ابراهیمیان حنیف است و فصل قرب مسلمانان به خداوند در سایه عبودیت.

عید قربان، یادآور زیباترین نمونه تعبد انسان در برابر خداوند متعال است.

عید قربان، عید شرافت بنى آدم است و کرامت انسانى اش؛ جشن رها شدن از قید پدرانى است که جان فرزند خویش را نذر قربان گاه ها مى کردند.

عید سعید «قربان»، جشن «تقرب» عاشقان حق مبارک



:: برچسب‌ها: عید قربان , عید سعید قربان , پیامک تبریک عید قربان , اسمس عید قربان ,
:: بازدید از این مطلب : 435
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

معرفی چند پرتال تبادل لینک با ایندکس و محبوبیت بالا در گوگل :

 

1 - پرتال تبادل لینک مردمک دارای پیج رنک 1

http://mar2mak.ir

2- سیستم تبادل لینک هاستینگ شیک دارای پیج رنک 1

http://chichosting.net/link

3- سیستم تبادل لینک یک پاتوق دارای پیج رنک 1

http://link.yekpatogh.ir

4- سیستم تبادل لینک ملی رنک دارای پیج رنک 0 و پیج اتوریتی 39

http://link.melirank.ir

5- پرتال تبادل لینک شیک رنک دارای ایندکس بالا در نتایج جستجو

http://link.chicrank.ir

 6- پرتال تبادل لینک اتوماتیک پاتریس رایان دارای پیج رنک 1 گوگل و پیج اتورتی 29

http://patrisrayan.ir

پرتال تبادل لینک شیک اس ام اس (تازه تاسیس)

http://link.chicsms.ir

 

 



:: برچسب‌ها: تبادل لینک , تبادل لینک هوشمند , تبادل لینک رایگان , تبادل لینک دو طرفه , سیستم تبادل لینک ,
:: بازدید از این مطلب : 1316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

 دامنه یک پاتوق با آدرس اینترنتی www.yekpatogh.ir دارای رنک 1 گوگل با تمامی مالکیت بفروش می رسد .

دامنه رکس چت با آدرس اینترنتی www.rexchat.ir دارای رنک 0 گوگل با تمامی مالکیت بفروش می رسد .

دامنه ای دی اس ال کرمان با آدرس اینترنتی www.adsl034 بدون رنک گوگل بفروش می رسد .

 

هزینه ها توافقی می باشد .

امکان تمدید دامنه وجود دارد .

تماس بگیرید 09366582280



:: برچسب‌ها: خرید دامنه رنک دار , خرید دامنه رنک 1 گوگل , خرید دامنه پیج رنک1 ,
:: بازدید از این مطلب : 589
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin
دامنه های زیر دارای رنک 4و5و6 گوگل هستند و هم اکنون آزاد قابل ثبت می باشند
برای ثبت اینجا (ثبت) کلیک کنید .
 



youmaykneel.com
ng-eteam.com
natgeo-eteam.com
fusejam.com
cladvantage.com
bls-cargo.com
checkoutlasik.com
kassel-1100.com
1-clickdnssec.com
mynetaskmen.com
pdxzip.com
barnstormnow.com
onlinedegreesco.com
summerschoolufv.com
alainagard.com
artefutbol.com
whoisdisabled.com
gasterraflames.com
kartvizitor.com
hidnashville.com
aboutowntaxi.com
ajanskurumsal.com
newleafmagazine.com
mym-link.com
cookingpressure.com
takaramirusbio.com
sheilamarcelo.com
cortelaserlan.com
zon-madeira.com
vicusfamosus.com
txertubi.com
timeincph.com
rainbowprop.com
kebabreports.com
jdfuming.com
dorcasimprints.com
cmlmediabuying.com
bayernlb-cp.com
indumarketeers.com
marshini.com
roadtoaids2012.com
crvnart.com
oneclickcgh.com
mossgovernance.com
shoichiasaoka.com
sandiego2024ec.com
recehr.com
vikingkopen.com
matadorkopen.com
malazemlja.com
koopot.com
accionxtrema.com
pocketmobsters.com
emiliemottet.com
networkfa48.com
skfjdkjjsdlkfj.com
networkfa47.com
tgiaccounting.com
permajuggle.com
gazetaribeirao.com
unipiezaspr.com
progresmedia.com
cataladu.com
i84paving.com
iamkickstart.com
droodingcenter.com
adultsover65.com
edexus-group.com
faithplow.com
super6auburn.com
freecaesar.com
ebcares.com
niacenter.com
bateriaspopayan.com
bateriasibague.com
trunkforall.com
gpdmaroc.com
sd2024ec.com
themomusreport.com
galdomedia.com
socialtangoshow.com
itchcoimbra.com
kenontheissues.com
addecongoias.com
networkfa46.com
ahhdwx.com
linktvnewsapp.com
saejhu.com
socialventurech.com
carsavingexpert.com
yuguoqiang.com
india-eisley.com
burnabyconcerts.com
panamasandpiper.com
cashforrecs.com
jackforthe29th.com
helmetcaps.com
hospitalcajuru.com
51cnss.com
xscored.com
toyokopen.com
etoilemagazine.com
pelieurope.com
ivbng.com
topazac.com
computercare911.com
biwriters.com
saabradar.com
ferrotypes.com
ustc-ori.com
graphicmining.com
csucri.com
bat-2008.com
jet-cleaners.com
ladynavse100.com
u-subtitles.com
lls-service.com
etfventurefunds.com
bblapineta.com
fordfans.net
cen-texenergy.net
theintellogist.net
publiclawcenter.net
plentysell.net
mym-link.net
fontilles.net
guidamaster.net
fondationlg.net
norskwpu.net
dorfix.net
koyunkirkma.net
socialpicsearch.net
tarbonus.net
kennedyroots.net
geoamida.net
perdeelvin.net
goldfingerlaw.net
picok.net
bubblegumpress.net
vasoon.net
xumbia.net
etherapyacademy.net
neservices.net
ippea.net
cheapscrapbook.net
ustoperator.net
sd2024ec.net
dr-reif.net
freemobileplan.net
sandiego2024ec.net
umhsfundraising.org
readrompandrock.org
solarcop17.org
catastrophetv.org
exemplacancer.org
lightraulics.org
genepartner.org
chicagoguncase.org
e-junta.org
hduzunporno.org
freemobileplan.org
theawesomefest.org
romanivanov.org
ephotobay.org
tedxlawrenceu.org
fp-web.org
farawaymusic.org
socialnumber.org
vaasiyogam.org
bitthief.org
literallygreen.org
tjdlhx.org
shoesonlytravel.org
hoithuonggia.org
cps3anderson.org
thelisboners.org
adethic.org
nfmuci.org
islo.org
e-walking.org
itfornebu.org
irpbd.org
student2grad.org
whatsupbharat.org
pincanada.org
swoarc.org

 
 
موفق و پیروز باشید .
 


:: برچسب‌ها: ثبت دامنه رنک دار , پکیج رنک , دامنه رنک دار , ثبت دامنه ,
:: بازدید از این مطلب : 753
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin
کد تخفیف : MmM
 
سلام بر لب‏های رسول اللّه‏ که میلاد تو را به درگاه پروردگار، سبحه گفت و نام یگانه‏ ات را از دست جبرئیل گرفت و در گوش عصمتت زمزمه کرد!
سلام بر لبخند سرافراز علی علیه‏ السلام ، که در طلوع تو اتفاق افتاد!
سلام بر تو، امامتِ فردای پس از علی!
سلام بر تو، شباهتِ بی‏شائبه محمدی!
سلام بر اقیانوس کرامت و سخاوتی که از دامان ( کوثر ) و ( ابوتراب ) برخاست.

ولادت با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی بر شما مبارک باد.

 

 

به مناسبت ولادت با سعادت امام حسن مجتبی ( علیه السلام ) 

تمامی کاربران می توانند با استفاده از کد تخفیف : MmMمبلغ 20 هزار تومان در خرید سایت بازدید ساز از نمایندگی شیک هاستینگ در لینک http://chichosting.ir/cart.php?gid=5 تخفیف بگیرند و با پرداخت تنها 29 هزار تومان صاحب یک سامانه کامل مانند شیک رنک شوند.


 
این کد تا یکشنه مورخه 94/04/15 برای یکبار قابل استفاده و معتبر است.


 
Good luck
 


:: برچسب‌ها: خرید هاست , خرید سایت بازدید ساز ,
:: بازدید از این مطلب : 1109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

 


 

 

 

کاربران و متقاضیان استفاده از خدمات اینترنت پرسرعت در سراسر کشور با ثبت نام سرویس حریر بهاری آسیاتک می‌توانند از فرصت استثنایی خرید اینترنت پرسرعت با مبلغ 25900 تومان که دارای ساعت شبانه رایگان استثنایی می باشد، بهره‌مند شوند.

مدت : یکساله

حجم : 10 گیگ

سرعت : 4 مگ

دارای ساعت شبانه 1 تا 6 صبح با 80 درصد تخفیف

پس از پرداخت اطلاعات زیر را جهت تکمیل ثبت نام تیکت نمایید .

1- نوع اشتراک : تجاری حقیقی-تجاری حقوقی-خانگی حقیقی-خانگی حقوقی

2- نام و نام خانوادگی صاحب خط

3- آدرس مشترک

4- کد ملی ده رقمی صاحب خط

5- مدل مودم مدت تحویل: 2 الی 48 ساعت بدون احتساب هزینه نصب و کانفینگ مودم

 

سفارش دهید

 



:: برچسب‌ها: طرح حریر بهاری , حریر بهاری , اینترنت پرسرعت , ای دی اس , آسیاتیک , آسیاتیک کهنوج ,
:: بازدید از این مطلب : 1305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

 




آغاز تولدت، چراغانی شب
شور صفایت، روحانی شب
از منبر عشق با تو گویم سخن
خوشبو دلم عطر افشانی شب
میلاد منجی عالم پیشاپیش بر شما گرامیان مبارک باد .


همزمان با میلاد منجی عالم بشیرت حضرت مهدی موعود (عج) سامانه شیک اس ام اس sms.chicrank.ir راه اندازی گردید .

در افتتاح این سامانه به تمامی کاربران سامانه شیک رنک یک پنل ارسال اس ام اس حرفه ای رایگان با تمامی امکانات زیر اهدا می کند .


برخی از امکانات :

-ارسال تکی پیامک
-ارسال گروهی پیامک
-ارسال هوشمند پیامک
-ارسال به وایبر
-ارسال منطقه ای،هدفمندارسال پیامک به گروهی از افراد ( به شهر - محله - منطقه - محله - کوچه - گروهی از مشاغل و اصناف )
-ارسال فلش پیامک
-ارسال زماندار پیامک ارسال پیامک به صورت زمان بندی شده با برنامه ریزی برای ارسال در آبنده در زمان از پیش تعیین شده
-ارسال متناظر پیامک برای مثال ( میتوانید 10 متن را در آن واحد به 10 گروه (ایکس تایی ) ارسال نمایید )
-ارسال بین المللی با این قابلیت می توانید پیامک های بین کشوری ارسال یا دریافت نمایید
-ارسال بر اساس دکل های ایرانسل سراسر ایران
-ارسال به کد پستی
-دریافت پیامک
-نمودار آنلاین ارسال ها و دریافت ها
-لیست پیامک های ارسالی
-لیست پیامک های دریافتی
-ارسال سریع
-مشاهده دلیوری ( تشخیص وضعیت ارسال )
-وب سرویس ارسال و دریافت
-افزودن به لیست هوشمند
-دفترچه تلفن
-قابلیت گروه بندی دفترچه تلفن
-قابلیت جستجو در دفترچه تلفن
-قابلیت افزودن مخاطب از فایل اکسل
-قابلیت افزودن مخاطب از فایل تکست
-دریافت خروجی اکسل از مخاطبین
-نظرسنجی پیشرفته
-مشاهده آمار بصورت نموداری
-قرعه کشی
-بازگشت اعتبار ارسال ناموفق
-کد خوان(کارت گارانتی،کارت قرعه کشی و ...)
-منشی پیامک
-انتقال پیامک
-ایمیل پیامک
-ارسال و کنترل با موبایل ( از راه دور )
-تحلیلگر و آنالیزور پیامک
-پیامک مناسبت(تبریک تولد،یادآوری بیمه)میتوانید مناسبت های مختلف را به افراد مختلف و بدون محدودیت یاداوری کنید
-ارسال وپ (WAP Push)
-کارت ویزیت پیامکی با استفاده از این قابلیت می توانید کارت ویزیت خود را به گیرنده های مورد نظر خود ارسال نمایید.
-امکان ساخت کارت ویزیت و یا انتخاب آن از فایل وجود دارد
-دارا بودن لیست شماره تلفن های اعتباری و دائمی کل کشور
-تعیین 3 شماره اختصاصی 14 و 15 رایگان با پیش شماره 50001 و 50002 و 5000
-امکان ارسال پیامک با شماره های عمومی 7 رقمی پیش فرض
-انتقال ترافیک بر روی ایمیل - سایت یا موبایل
-مشاهده و مدیریت تراکنش های مالی
-تعیین متون سریع
-خرید و استعلام آنلاین خطوط اختصاصی و رند
-شارژ آنلاین و اتوماتیک سامانه
-پشتیبانی 24 ساعته




---------------------------------------------
--------------------------------------------

 

ارائه نمایندگی پنل پیام کوتاه با 30درصد تخفیف به مناسبت نیمه شعبان
جهت اطلاعات بیشتر با شماره 09133204699 تماس حاصل فرمایید 

 



:: برچسب‌ها: پنل پیامک ,
:: بازدید از این مطلب : 1987
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

ارسال لینک اتوماتیک توسط کاربر

قالب سبک و سئو شده

قابلیت تایید لینک های ارسال شده بصورت اتوماتیک و دستی

قابلیت مدیریت لینکها

قابلیت بررسی لینک های حذف شده

قابلیت بروزرسانی پیج رنک

پنل مدیریتی شفاف

امکان ارسال لینک توسط مدیر

امکان فیلتر و مسدود کردن لینک

امکان ارسال لینک ویژه توسط مدیر

نمایش تصاویر کوچک از لینک های ثبت شده

امکان تغیر زمینه سایت توسط نمایندگی و ...

امکانات میزبانی :

فضای دیسک 100 مگابایت (قابل ارتفا)

پهنای باند نامحدود

وب سرور Apache+Nginx

پشتیبانی 24 ساعته

دامنه :

امکان انتخاب دامنه - ثبت دامنه جدید - انتقال دامنه

نکته :

دوستانی که توان پرداخت هزینه دامنه را ندارند با ارسال تیکت می توانند برای راه اندازی پرتال تبادل لینک از ما دامنه های رایگان با پسوند gq , cf , tk , ga , ml به مدت یکسال دریافت نمایند.

جهت خرید به آدرس http://chichosting.ir/cart.php?gid=7 مراجعه نمایید.

مشاهده نمونه



:: برچسب‌ها: خرید پرتال تبادل لینک , خرید سیستم تبادل لینک , تبادل لینک هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 2697
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

سامانه ارسال ایمیل انبوه تبلیغاتی شیک رنک

 
 

به اطلاع کاربران گرامی می رسانیم :
سامانه ارسال ایمیل گروهی و تبلیغاتی شیک رنک راه اندازی گردید.
تمامی کاربران می توانند بانک ایمیل تبلیغاتی را دانلود و از طریق این سامانه ارسال و به تبلیغات جهت رونق کسب کار خود بپردازند.
از آنجایکه سامانه هایی را مشاهده می کردیم که با هزینه های هنگفت این کار را انجام می دادند اما از ارسال شدن یا نشدن ایمیلها بی خبر بودیم و در برخی از سایتها بابت ارسال هر ایمیل 100 ریال دریافت می نمودند.
امروز ما جهت ارائه خدمات بهتر سامانه ارسال ایمیل انبوه با گزارش ارسال تک به تک ایمیلها را راه اندازی و به رایگان در اختیارتان قرار داده ایم و هیچگونه هزینه ای بابت ارسال از کاربران دریافت نی شود.
همچنین بانک ایمیل 3000 هزار ایمیلی را بصورت رایگان جهت دانلود رایگان قرار دادیم.
همچنین بانک ایمیل کاربان فعال ایرانی با بیش از 3030000 ایمیل قرار داده شده
و جهت جلوگیری از کپی برداری و انتشار آن با مبلغ 7 تومان بفروش می رسد.


عاجزانه از تمامی کاربران خواستاریم در هر روز بیشتر از یکبار از این سامانه استفاده ننمایید.
چراکه سرور ساسپند می شود و سامانه غیر فعال
ارسال ایمیل بیش از حد فشار بالایی به سرور سایت وارد می نمایید.

 
جهت ورود به سامانه ارسال ایمیل بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

سامانه ارسال ایمیل انبوه تبلیغاتی شیک رنک

 
ارائه خدمات هدف ماست نه مقصد ما
www.chicrank.ir


:: برچسب‌ها: ارسال ایمیل تبلیغاتی , دانلود بانک ایمیل ,
:: بازدید از این مطلب : 2302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آیا فکر می کنید میزان سود شما پایین است ؟؟؟

پس حتما مطلب زیر را بخوانید تا
متوجه موضوع شوید...
فعالیت خود در اینترنت را به دستگاه پول سازی تبدیل کنید!!!

اخطار جدی: اگر این مطلب را با دقت نخوانید احتمالاً بزرگترین فرصت پولسازی
خود را در زندگی از دست داده اید.

پول دقیقاً در همین جاست

جایی که شما می توانید برای خود کسب و کاری ساده ایراه اندازی کنید، کسب و کاری که در عین سادگی می تواند بسیار سودآور باشد، حتیفراتر از تصورتان!

ما در اینجا به شما تجارتی را معرفی می کنیم که سریع و ارزان راه می افتد، اما
می تواند برای شما تا ماهیانه ۳ میلیون تومان و حتی بیشتر درآمد داشته باشد.
صحبت از چقدر پول است؟

آیا تابحال به گستردگی بازار فروش (بازدید سایت) و درآمد حاصل از آن اندیشیده‌اید؟

من بدبینانه میگویم ماهیانه ۵۰۰ میلیارد تومان، اما شما خودتان حساب کنید
چند هزار سایت در کشور وجود دارد ؟

هر مدیر سایت و کاربری بخواهد برای افزایش رتبه و بازدید سایت خود حداقل روزانه 2 هزار تومان بازدید خرید کند ماهانه چقدر می شود ؟

خودتان محاسبه کنید.
ممکن است عددهای من و شما و دیگران متفاوت باشد، اما فکر می کنم بزرگی این تجارت را درک کردیم.
دوست دارید در این درآمد هنگفت سهمی داشته باشید؟

ما می‌خواهیم در زمینه راه اندازی فروش اینترنتی(بازدید واقعی سایت)همراهیتان کنیم! این بازار اینقدر پرطرفدار و وسیع است که برای کسب درآمد شما تا زمانیکه سایتی وجود داشته باشد هم جایی دارد .

فروش اینترنتی بازدید سایت، چطوری؟

مشتری وارد سامانه شما شده و سایت خود را برای دریافت بازدید ثبت و اضافه می کند سپس به مقدار مورد نیاز و دلخواه از تعرفه و پکیج بازدید خود را در پنل انتخاب و از طریق سیستم درگاه پرداخت اینترنتی پرداخت انجام می دهد و موجودی حساب خود را به مقدار شارژ میکند بلافاصله به مقدار شارژ و پرداخت انجام شده امتیاز و بازدید دریافت می کند پس از آن مشتری موجودی امتیاز و بازدید خود را به سایت ثبت شده خود اختصاص میدهد.
به همین سادگی
حال سایت در چرخه نمایش به دیگر کاربران نمایش داده می شود تا امتیاز و بازدید اختصاص داده شده به اتمام برسد.

چقدر می‌توانم مشتری داشته باشم ؟
وقتی سامانه اینترنتی فروش بازدید داشته باشید اولاً از تمام ایران مشتری دارید،
ثانیاً محدودیت ظرفیت ندارید وب سایت شما می تواند درهرلحظه به هزاران نفر همزمان بازدید بفروشد و آنلاین پول بگیرد، حتی وقتی شما خوابید!

تا حالا شده خواب باشید و پول دربیاورید؟

بیشتر شغل ها اینطوری نیستند، باید حتماً کاری انجام دهید تا پول دربیاورید.

اما با داشتن یک سامانه اختصاصی فروش بازدید می توانید خیلی زود به جمع معدود افرادی بپیوندید که حتی در خواب هم درآمد کسب کنید.

این حس فوق العاده ای است و شما را از دیگران متمایز می کند .


وبگرد پولساز شوید!
وبگردی خود را به ماشین پولسازی تبدیل کنید.
از جمع وبگردان بی پول جدا شوید و به وبگردان پولساز بپیوندید.
با داشتن یک وب سایت پخش بازدید می توانید در ساعاتی که پای اینترنت هستید به
تبلیغ آن بپردازید و پول دربیاورید.
دفعه بعد که اعضای خانواده از شما پرسیدند پای اینترنت چه کار می کنی، می
توانید با افتخار وب سایت خود را نشان دهید و نحوه پول درآوردن خود را توضیح
دهید.
مطمئن باشید به جای سرزنش های احتمالی قبلی، به وبگردی شما افتخار می
کنند.


تصمیم گرفتم وب سایت پخش بازدید داشته باشم و از اینترنت کسب درآمد کنم اما چطوری؟

از این به بعد کار را به ما بسپارید!

نمایندگی ما یکی از بزرگترین توزیع کننده های بنگاه پخش بازدید با پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته و راهنمای شما در کل اینترنت است و این پیشنهاد بزرگ همکاری را برای تحقق بخشیدن به رویای خویش برای شما اجرایی می سازد .

برای مشاهده شرایط سفارش به آدرس اینترنتی نمایندگی شیک هاستینگ
http://www.chichosting.ir
مراجعه نمایید.
و تعرفه های راه اندازی سایت بازدید ساز را مشاهده نمایید.


طراحی سایت، تهیه هاست، پشتیبانی فنی و تجاریهمه و همه از طریق نمایندگی ما انجام می‌پذیرد.
کافیست همکاری خود را مبنی بر اخذ سامانه ارسال بازدید(افزایش بازدید سایت) اعلام کنید تا سایت شما چند ساعته راه اندازی شده و به شما تحویل داده شود .


مشاهده نمونه سایتهای ایجاد شد :

www.chicrank.ir

www.nazrank.com

www.yoozrank.ir

مشاهده دمو پنل مدیریتی :
http://www.yoozrank.ir/admin
نام کاربری:
modir
کلمه عبور:
12345

برای مشاهده شرایط سفارش به آدرس اینترنتی نمایندگی شیک هاستینگ
http://www.chichosting.ir
مراجعه نمایید.
و تعرفه های راه اندازی سایت بازدید ساز را مشاهده کنید.

این پیشنهاد از طرف نمایندگی شیک هاستینگ تا ابد وجود ندارد و با تکمیل ظرفیت های موجود بسته خواهد شد.


این فرصت استثنایی دریافت سامانه افزایش بازدید و یا (فروشگاه بازدید واقعی) را از دست ندهید.


پس از اینکه دیدید سامانه شما عیب و نقصی ندارد حتما برای فروش بیشتر در سایتها یا وبلاگ های خود یا دوستان - شبکه های اجتماعی - رسانه ها و ... تبلیغ نمایید.

و یا اگر قدرت ریسک دارید پیشنهاد می کنیم که حتما این ریسک را انجام داده و سامانه خود را در سایت های معتبر تبلیغ کنید زیرا شما یکبار تبلیغ می کنید ولی مشتری چندین بار از شما خرید خواهد کرد و شاید هم مشتری دائمی باشد و تا چندین سال برای شما درآمد خواهد داشت .

نکته مهم :

تنها افرادی که برای سایت خود تبلیغات می کنند طعم شیرین فروش بالا و سودهای میلیونی را خواهند چشید .


ماروا کالینز می گوید :

وفقیت به سمت شما نمی آید شما باید به طرفش بروید.
موفقیت از آسمان در آغوش شما نمی افتد؛ باید به دنبالش بروید. باید تعقیبشکنید.

باید بیشتر از هر چیز دیگری آن را بخواهید.
یک فرد تنبل موفق نخواهد شد،
فقط کسانی که می خواهند کار کنند، کسانی هستند که می خواهند به سمتش بروند.

پس تنها وظیفه شما برای استارت حرفه ای تجارتتان انجام تبلیغات مناسب بر روی سایتتان می باشد .


اصلا از انجام تبلیغات و صرف هزینه بر روی وب سایتتان نگران نباشید زیرا شما یکبار هزینه می کنید ولی ماه ها درآمد خواهید داشت.

فقط یکبار امتحان کنید .

نمایندگی شیک هاستینگ

هاست



:: موضوعات مرتبط: راهنمایی و توضیحات ایجاد فروشگاه , ,
:: برچسب‌ها: کسب درآمد , تجارت , ,
:: بازدید از این مطلب : 4211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

به اطلاع مدیران و وبمسترا گرامی می رسانیم :
هم اکنون ثبت رسمی دامنه های بین المللی COM , NET , CO , BIZ , ORG , IN و . . بصورت فارسی در نمایندگی شیک هاستینگ برای اولین بار در کشور آغاز شد .
نام خود - نام سایت - برند خود را به فارسی ثبت نمایید .
همیشه اولین ها بهترین نام ها و برند ها را ثبت می نماییند شما جز اولین ها باشید.
ثبت دامنه فارسی مانند :
علی.com حسن.com مارکت.com و . .
ثبت شده :
www.بازدید.tk
برای ثبت دامنه فارسی عضو نمایندگی شیک هاستینگ شوید در صفحه عضویت اطلاعات خود را به لاتین وارد نمایید سپس نام انتخابی خود را به مدیریت تیکت نمایید در صورت آزاد بودن در پنل شما ثبت و فاکتور پرداخت برایتان صادر می گردد.
ثبت دامنه بصورت یکساله و 5 ساله قابل ثبت و تمدید می باشد.



:: برچسب‌ها: ثبت دامنه فارسی ,
:: بازدید از این مطلب : 3622
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin


کاربر گرامی 

شما می توانید با موجودی درآمد خود از سایت شیک رنک www.chicrank.ir یک سیستم بازدید ساز و کسب درآمد نسخه 3.3 و کامل مانند همین سامانه از دریافت نمایید .
سایت شما را بصورت دایمی پشتیبانی و میزبانی می نماییم.
سایت شما بر روی هاستینگ و سرورهای قدرتمند آلمان قرار خواهد گرفت مانند همین سامانه.
 
سوالات قبل از سفارش :
 
آیا پس از راه اندازی سایت باید مبلغی پرداخت نماییم ؟
خیر , هیچ هزینه طراحی و برنامه نویسی اضافی دیگر دریافت نمی گردد.
 
-----------------
 
آیا پس از راه اندازی می توانم به کنترل پنل هاستینگ و یا پنل مدیریتی خود وارد و بر روی سایت خود تغییراتی اعمال نماییم ؟
بله هیچ گونه محدودیتی وجود نخواهد داشت همچنین دو کنترل پنل اختصاصی جهت ورود به پنل مدیریتی فارسی سایت و یک کنترل پنلDirect Adminجهت ورود به هاستینگ سایت خود در اختیارتان قرار می گیرد .

------------------
 
هزینه هاستینگ چگونه محاسبه یا تمدید نماییم ؟
بصورت فقط یکی از تعرفه های زیر محاسبه می شود .
9,000 تومان ماهانه
28,000 تومان شش ماهه
40,000 تومان سالانه
70,000 تومان دوساله
110,000 تومان سه سالانه
این هزینه جهت تمدید هاست شما می باشد .

------------------
 
برای شروع چقد فضای هاست در نظر گرفته اید ؟
 
600 مگابایت فضای دیسک
پهنای باند نامحدود
سایر امکانات میزبانی نامحدود
با این فضا حداقل تا 2 سال و حداکثر تا 5 سال نیاز به شارژ هاست نخواهد بود.

-----------------
 
منظور از شارژ هاست چیست ؟
 
ارتفا فضای هاست باشد که هر گیگ حجم اضافی فقط 15 تومان در نظر گرفته شده .

-------------------

 
دمو و سایتی جهت مشاهده امکانات سایت و یا تست موجود هست ؟

بله.
سایت :
chicrank.ir
cpurank.net
ec01.ir
nazrank.iR
yoozrank.ir
5 نمونه سامانه ایجاد شده توسط ما .

مشاهده پنل مدیریتی :
yoozrank.ir/admin
 
نام کاربری
modir
کلمه عبور
12345

با کسب در امد به ازای نمایش سایت های ثبت شده در سامانه صاحب یک سیستم تجاری با پشتیبانی حرفه شوید.

ارایه خدمات حرفه ای هدف ماست
موفق و پیروز باشید.
 



:: برچسب‌ها: سایت کسب درآمد ,
:: بازدید از این مطلب : 2434
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

 اجاره سایت بازدید ساز نسخه 2.1

تعرفه ماهیانه 9 تومان
تعرفه سالیانه 45 تومان
اجاره سایت بازدید ساز نسخه 3.3
تعرفه ماهیانه 12 تومان
تعرفه سالیانه 55 تومان

بدون محدودیت تجارت خود را آغاز نمایید.
امکان دسترسی به کنترل پنل هاست و مدیریت سایت
جهت سفارش به آدرس http://chichosting.ir/cart.php?gid=5 مراجعه کنید .



:: برچسب‌ها: کسب درآمد , بازدید ساز ,
:: بازدید از این مطلب : 3095
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

به اطلاع تمامی کاربران عزیر می سانیم


هم اکنون فروش سایت بازدید ساز آغاز شد.
 
 
سایت بازدید ساز نسخه 2.1 و سایت بازدید ساز نسخه 3.3 آماده فروش و اجاره می باشد
دو سایت مشابه جهت خرید و یا اجاره
yoozrank.ir نسخه 3.3
chicrankfa.ir نسخه 2.1
 
با میزبانی نمایندگی شیک هاستینگ www.chichosting.ir
 
تمامی کاربران می توانند با دامنه دلخواه اقدام به خرید سایت بازدید ساز کنند .
جهت خرید و مشاهده قیمت سایت بازدید ساز

اینجا

کلیک کنید .


:: برچسب‌ها: سایت بازدید ساز , خرید سایت , هاستینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 3302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

همکار ما شوید. . .

کسب درآمد واقعی ، قانونی :

سامانه شیک رنک بر آن شد با هماهنگی ها و عقد قرارداد با نماینده ارائه هاستینگ بلور هاست و طراحان تخصصی سایت مفتخر شده است با شرایط و امکانات زیر سیستم افزایش و تبادل بازدید همانند chicrank.ir با کمترین هزینه ممکن ارائه دهد:


امکانات :


امکانات بخش کاربران :

1- عضویت آسان و کسب امتیاز فقط با یک کلیک

2- امکان ارتقاء سطح کاربری از برنزی به نقره ای و طلایی (پرداخت وجه آنلاین)

3- امکان زیر مجموعه گیری بعد از فعال سازی این قابلیت توسط کاربر با پرداخت هزینه آن و کسب امتیاز از فعالیت زیر مجموعه ها

4- ارسال تیکت پشتیبانی به مدیریت و دریافت پاسخ آن

5- امکان خرید بازدید و شارژ حساب به صورت آنلاین و متصل به درگاه سیستم payline.ir

6- افزودن و مدیریت سایت ها جهت دریافت بازدید و بهبود رتبه الکسا و مشاهده جزئیات بازدیدهای دریافتی و رتبه الکسای سایت

7- امکان مشاهده تمامی فیش های پرداختی آنلاین همراه با جزئیات کامل

8- امکان تغییر کلمه عبور و یا بازیابی آن در صورت فراموشی که یک رمز جدید تولید شده و به ایمیل کاربر ارسال می گردد.

9- بخش سوالات متداول برای آشنایی با فعالیت های سیستم و آموزش های مربوطه

10- امکان مشاهده لیست کاربرانی که از طریق لینک زیر مجموعه شما عضو شده اند و همچنین مشاهده امتیاز حاصله آنها

11- امکان کسب امتیاز رایگان به ازای نمایش و مشاهده صفحات پاپ آپ


امکانات بخش مدیریت:

1- تنظیمات کامل سایت

2- مدیریت کامل کاربران (حذف - ویرایش - افزودن اعتبار بازدید - مشاهده کامل مشخصات - تغییر وضعیت کاربر و سطح کاربری)

3- مدیریت کامل سایت های افزوده شده جهت دریافت بازدید (سایت های فعال - منتظر تایید - متوقف شده)

4- ارسال و دریافت تیکت پشتیبانی ( تکی و دسته جمعی)

5- افزودن و مدیریت اخبار و سوالات متداول

6- مدیریت صفحات قوانین و تماس با ما

7- لیست پرداخت های آنلاین کاربران با جزئیات کامل

8- افزودن و مدیریت تعرفه های پرداخت آنلاین

9- امکان تعریف تعرفه هر بازدید - هزینه فعال سازی سطح کاربری نقره ای و طلایی

10- امکان شارژ اعتبار بازدید مشتریان دریافت بازدید به صورت دستی

11- دارای امنیت بالا برای جلوگیری از سوء استفاده و تقلب کاربران و تشخیص از روش های مختلف
12- متصل به درگاه پرداخت آنلاین پی لاین جهت تسویه حساب


و امکانات دیگر ...

 

 

ارائه سامانه بازدید ساز بصورت اجاره ای (ماهانه)

بدون پیش پرداخت

 

 

اجاره :

با پرداخت ماهیانه 21 هزار تومان صاحب و مدیر یک سامانه افزایش بازدید با دامنه ir شوید .

 

تمدید هاست :

هر ماه 2 هزار تومان به اجاره ماهیانه شما افزوده خواهد شد جهت تامین و تمدید فضای هاست.

هرچه تعداد کاربران شما افزایش یابد شما به فضای هاست بیشتری احتیاج خواهید داشت .


محدودیتی برای شما نحواهد داشت .


ارتفا :

جهت ارتفا ، افزودن امکان جدید ، اعمال و اضافه کردن هر گونه قابلیت به سامانه شما در هر فرایند فقط 5 هزار تومان کارمزد برای هر قسمت دریافت خواهد شد.

 

الف :

پس از راه اندازی ارسال تعهد نامه فایل اسکن شده کارت ملی و تصویر شناسنامه به پست الکترونیکی chicrank.ir@gmail.com جهت شناسایی و همکاری الزامیست.

 

ب:

شما نگران فضای هاست خود نباشید با پرداخت به موقع اجاره خود ما فضای هاست شما را خودمان پرداخت و تمدید خواهیم کرد.


حداقل زمان تحویل سامانه شما بین 2 الی 5 روز متغیر است.

 

اطلاعات بیشتر و سفارش از طریق "سیستم پشتیبانی سامانه شیک رنک" با آدرس

http://contact.chicrank.ir

 

بخش مشاوره و یا بخش فنی برای ما تیک نمایید.

جهت مشاهده پنل مدیریتی تستی از همین طریق اعلام نمایید

 

پیام ما به شما گرامیان :

 

همانطور که با کمترین هزینه باور نکردنی و خدمات عالی اخذ می کنید همان گونه سعی کنید با هزینه کم به استقبال مشتریان و کاربرانتان رفته و خدمات ارائه دهید.

 



:: برچسب‌ها: سفارش سایت , سایت بازدید ساز , سیستم افزایش بازدید , ایجاد سامانه افزایش بازدید , ,
:: بازدید از این مطلب : 11174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

بازدید سایت خود را 100 برابر کنید

کاملا واقعی و قانونی


سامانه افزايش ترافیک و رتبه الکسا شيک رنک يار هميشگي شماست


امکان دریافت 1800 بکنینک رایگان

 


http://www.chicrank.ir



:: برچسب‌ها: افزایش بازدید , آی الکسا , آی رنک , پیسی رنک , ایران بازدید , الکسا , گوگل , کاهش الکسا ,
:: بازدید از این مطلب : 4887
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

 

پکیج شماره :


1- رساندن رتبه الکسا جهانی سایت شما به زیر 20.000.000
15 هزار تومان

زمان تحویل ؛ 3 الی 7 روز

-------------------------------
2- رساندن رتبه الکسا جهانی سایت شما به زیر 17.000.000
27 هزار تومان
زمان تحویل ؛ 4 الی 8 روز

-------------------------------
3- رساندن رتبه الکسا جهانی سایت شما به زیر 15.000.000
33 هزار تومان
زمان تحویل ؛ 5 الی 9 روز

-------------------------------
4- رساندن رتبه الکسا جهانی سایت شما به زیر 14.000.000
40 هزار تومان
زمان تحویل ؛ 6 الی 12 روز

-------------------------------
5- رساندن رتبه الکسا جهانی سایت شما به زیر 12.000.000
49 هزار تومان
زمان تحویل ؛ 7 الی 17 روز

-------------------------------
6- رساندن رتبه الکسا جهانی سایت شما به زیر 10.000.000
55 هزار تومان
زمان تحویل ؛ 8 الی 21 روز


-------------------------------
7- رساندن رتبه الکسا جهانی سایت شما به زیر 9.000.000
68 هزار تومان
زمان تحویل ؛ 9 الی 22 روز

-------------------------------
8- رساندن رتبه الکسا جهانی سایت شما به زیر 6.000.000
75 هزار تومان
زمان تحویل ؛ 9 الی 22 روز

-------------------------------
9- رساندن رتبه الکسا جهانی سایت شما به زیر 4.000.000 رتبه کشوری ایران (رایگان)
85 هزار تومان
زمان تحویل ؛ 9 الی 22 روز

-------------------------------
10- رساندن رتبه الکسا جهانی سایت شما به زیر 3.000.000 رتبه کشوری ایران (رایگان)
95 هزار تومان
زمان تحویل : 9 الی 22 روز

-------------------------------
11- رساندن رتبه الکسا جهانی سایت شما به زیر2.000.000 رتبه کشوری ایران (رایگان)
115 هزار تومان
زمان تحویل ؛ 11 الی 22 روز

-------------------------------
12- رساندن رتبه الکسا جهانی سایت شما به زیر 1.000.000 رتبه کشوری ایران (رایگان)
135 هزار تومان
زمان تحویل ؛ 11 الی 23 روز

-------------------------------
13- رساندن رتبه الکسا جهانی سایت شما به زیر 990.000 رتبه کشوری ایران (رایگان)
155 هزار تومان
زمان تحویل ؛ 11 الی 25 روز

-------------------------------
14- رساندن رتبه الکسا جهانی سایت شما به زیر 800.000 رتبه کشوری ایران
هزار 185 تومان
زمان تحویل ؛ 15 الی 28 روز

-------------------------------
15- رساندن رتبه الکسا جهانی سایت شما به زیر 700.000 رتبه کشوری ایران
189 هزار تومان
زمان تحویل ؛ 15 الی 40 روز

-------------------------------
16- رساندن رتبه الکسا جهانی سایت شما به زیر600.000 رتبه کشوری ایران
195 هزار تومان
زمان تحویل ؛ 15 الی 45 روز

-------------------------------
17- رساندن رتبه الکسا جهانی سایت شما به زیر 500.000 رتبه کشوری ایران
230 هزار تومان
زمان تحویل ؛ 15 الی 40 روز

-------------------------------
18- رساندن رتبه الکسا جهانی سایت شما به زیر 400.000 رتبه کشوری ایران
270 هزار تومان
زمان تحویل ؛ 15 الی 40 روز

-------------------------------

در طول انجام فرایند محبوب سازی رتبه الکسا، شمارشگر سایت شما منفجر خواهد شد.


نکته: رتبه الکسا تنها رتبه ایست متغییر که هیچگاه نمی توان آن را ثابت نگه داشت بسرعت یا در حال افزایش است و یا در حال کاهش

نکته : رتبه الکسای سایتی که در مدت زمان بیشتری کسب شود زمان بیشتری پایدار می ماند و از دست نخواهد رفت.

نکته : بازدید های که با استفاده از سیستم های ارسال ip و رباط به سایت شما ارسال می شود رتبه الکسا سایت شما را می سوزاند در بازه زمانی کوتاهی باعث تحریم شدن رتبه الکسا و ورودی گوگل به سایت شما می شود.

نکته : الکسا مدت ثانیه ای را برای تشخیص کاربر واقعی از رباط های انسان نما و ip تعیین کرده است در صورتیکه مدت ماندگاری کاربر در سایت شما کمتر از حد تعیین شده الکسا باشد تقلب محسوب شده و باعث افت رتبه شما و اعتبار سایتتان خواهد شد.

ما با رعایت تمامی الگوریتم ها و مواردی که مطرح شد مفتخریم رتبه الکسای سایت شما را دگرگون و در نهایت به سایت شما در دنیای اینترنت رتبه و اعتبار ببخشیم و درخشش سایت های ایرانی را در نتایج جستجو به رخ جهانیان بکشیم.

رتبه ماندگار الکسا نیاز به تکنیک و تخصص دارد.

رتبه سایت خود را به ما بسپارید.

برای سفارش پس از عضویت در سامانه شیک رنک و  ورود به پنل کاربری خود بر روی گزینه پکیج های ویژه الکسا کلیک کرده و سفارش دهید .

 

 



:: برچسب‌ها: پکیج های کاهش رتبه الکسا , خرید بازدید ,
:: بازدید از این مطلب : 4392
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin
سفارش سئو سازی وب سایت

به جمع حرفه ای ها خوش آمدید. .
سئو مخفف (Search Engine Optimization) به معنای بهینه سازی سایت برای موتور جستجو می باشد.
ما مشکلات سایت شما را با استفاده از بهترین ابزارها , کلمات ,تگ,کلمات کلیدی,توضیحات,عنوان وکد ها برای موتور های جستجو سئو می کنیم
به طوری که با سرچ عنوان و یا اسم سایت شما صفحه اول گوگل دیده شوید
برای سئو سازی نیاز به "یوزر و پسورد " وب سایت و یا وبلاگ تان می باشد
زمان سئو سازی و هزینه سئو سازی هر وبسایت بسته بکار و زمینه وبسایت متفاوت است
ارزش سئو سازی ما بالای 800 هزار تومان ارزش واقعی دارد.
اما ما با یک چهارم1/4 این مبلغ سفارش می پذیریم
وبسایتهای رسمی و دارای نماد اعماد الکترونیک می توانند نصف هزینه را بپردازند و مابقی آن را بعد از پیاده سازی بپردازند.

قیمت های تخمینی سئو سازی

هزینه ها:
سئو و بهینه سازی پیج شماره 1 در سطح نرمال
رتبه بین 30% الی100%


برای تمامی سرویس های بلاگ دهی و وبلاگها : 6 تومان
کلاس A
برای تمامی فروشگاه ها : 15 تومان
کلاسB
چت رومها : 15 تومان
کلاس C
سامانه های افزایش رنک : 20 تومان
کلاس D

پایگاه های خبری : 20 هزار تومان
کلاس
E

با مقدار هزینه شما سئو سازی می پذیریم
حداکثر پرداخت بین 2.000 هزار ریال و حداکثر پرداخت 1.100.000 هزار ریال

هزینه های سئو و بهینه سازی پیج شماره 2 در سطح عالی رتبه بین 60% الی100%

برای تمامی وبلاگها : 15 تومان
کلاس A
برای تمامی فروشگاه ها : 25 تومان
کلاسB
چت رومها : 25 تومان
کلاس C
سامانه های افزایش رنک : 30 تومان
کلاس D
پایگاه های خبری : 35 هزار تومان
کلاس E

با مقدار هزینه شما سئو سازی می پذیریم
حداکثر پرداخت بین 2.000 هزار ریال و حداکثر پرداخت 1.100.000 هزار ریال

هزینه های سئو و بهینه سازی پیج شماره 3 در سطح حرفه ای رتبه بین 80% الی 100%


برای تمامی وبلاگها : 35 هزار تومان کلاس A

برای تمامی فروشگاه ها : 55 هزار تومان
کلاس B

چت رومها : 50 هزار تومان کلاس C

سامانه های افزایش رنک : 60 هزار تومان کلاس D

پایگاه های خبری : 70 هزار تومان کلاس E

با مقدار هزینه شما سئو سازی می پذیریم
حداکثر پرداخت بین 2.000 هزار ریال و حداکثر پرداخت 1.100.000 هزار ریال


قبل از شروع فرایند سئو سازی ( مشکلات سایت شما را در اختیارتان قرار می دهیم

ما به اندازه هزینه شما سئو و بهینه سازی می پذیریم

نکه : کد تراکنش پرداخت را تا آخرین مرحله سئو سازی نزد خود ذخیره کنید .
بعد از پرداخت به مرحله ارسال درخواست هدایت خواهید شد .

در مرحله بعد اطلاعات زیر را کامل و ارسال کنید :

کد تراکنش :
مبلغ پرداختی :
پکیج شماره :
کلاس :
آدرس وب سایت :
نام کاربری وبسایت :
پسورد وب سایت :
ایمیل :

لطفا مبلغ صحیح و بر اساس شماره پیج و کلاس انتخاب نمایید .
قبل از پرداخت وارد حساب کاربری در سامانه chicrank.ir خود شوید

مبلغ به ریال :

نام کاربری:

  

 

SEO Reports for chicrank.ir


:: برچسب‌ها: سفارش سئو سازی , سئو سازی , بررسی سئو سازی , رتبه سهئو ,
:: بازدید از این مطلب : 3737
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

 

ساخت دامنه tk,ga,cf,ml با نام دلخواه شما فقط با پرداخت 2000 تومان
ثبت یکساله و قابل تمدید


درخواست ثبت دامنه در دو مرحله بصورت زیر انجام می شود

مرحله اول :
پرداخت و دریافت (شماره تراکنش)
مرحله دوم :
کامل و وارد کردن اطلاعات زیر:
نام سرور- ایمیل- کد تراکنش- نام انتخابی دامنه- آدرس سایت جهت فوروارد
و ارسال درخواست .

شماره تراکنش و یا شماره پیگری مهمترین بخش سفارش شماست
بعد از پرداخت آن را یاداشت نمایید و به ادامه فرایند بپردازید
مدت فعال سازی:
24 ساعت پس از پرداخت

 قبل از پرداخت عضو سامانه در لینک زیر شدید

پس از ورود پرداخت نمایید

www.chicrank.ir/dot.php



:: برچسب‌ها: ثبت دامنه , کوتاه کردن دامنه , دامنه رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 4110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

خبر منتشر شده از سامانه افزایش ترافیک شیک رنک

 

 

با سلام احترام


به کاربرانی که 4 روز پشت سر هم جز نفرات برتر یک تا سوم کسب بازدید و یا امتیاز این سامانه شوند به مدت یکسال صاحب یکی از دامنه ها با پسوند زیر می شوند و می توانند هر نامی را برای دامنه به مدیریت این سامانه پیشنهاد ثبت دهند .


cf ,ml , ga , tk

کاربران لیست برتر این طرح می توانند سفارش دامنه خود را از طریق ارسال تیکت  نمایند .

مشاهده سامانه :

www.chicrank.ir
 



:: برچسب‌ها: ثبت دامنه رایگان , دامنه رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 4016
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

آمارگير و شمارشگر سايت خود را منفجر کنيد
http://www.chicrank.ir
سامانه افزايش بازديد و رتبه الکسا شيک رنک
هديه عضويت 2500 امتياز معادل 2500 ارسال بازدي کننده واقعي به وبسايت شما
هم اکنون 20 ثانيه اي عضو شويد و از ساير تعرفه ها و امتيازات بهرمند شويد
www.chicrank.ir
با تاييد رسمي مجله الکترونيک ايرانيان



:: برچسب‌ها: افزایش الکسا , افزایش پیج رنک ,
:: بازدید از این مطلب : 3508
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

لینک سرا

 



:: برچسب‌ها: تبادل لینک , تبادل بازدید , ارسال لینک , اتوبکلینک , تبادل لینک هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 4049
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

شمارشگر و آمار سايت خود را منفجر کنيد
www.chicrank.ir
سامانه افزايش بازديد و رتبه الکسا شيک رنک
هديه عضويت 2500 امتياز معادل 2500 بازديد
 کننده واقعي هم اکنون عضو شويد و از ساير خدمات و امتيازات بهرمند شويد
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد



:: برچسب‌ها: افزایش الکسا , افزایش پیج رنک ,
:: بازدید از این مطلب : 3386
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

شمارشگر وبسايت خود را منفجر کنيد
www.chicrank.ir
شما به سامانه افزايش رتبه الکسا دعوت شده ايد
سایت ما يک سيستم خدماتي براي سايت ها و وبلاگ هاي تبليغاتي ،
فروشگاهي، تفريحي،خدماتي و تمامي پايگاه هاي اينترنتي ... ميباشد .
براي افزايش بازديد،افزايش آي پي همراه با بازديد واقعي، و نوعي تبليغات
هدفمند، افزايش آنلاين ها، کاهش و بهبود رتبه الکسا بصورت تضميني ، افزايش
ايندکس تمامي صفحات ،افزايش ورودي گوگل ، تحريک خزنده گوگل نسبت به وبسايت ...
اميدواريم در نسخه ها و ورژن هاي بعدي بتوانيم امکانات جديدي را کشف و اضافه نمائيم.


آنچه بيشتر درباره بايد بدانيد اين است که، نسبت به
سايت هاي مشابه داراي سرعت رشد رنکينگ بسيار بيشتري ميباشد و گمان مي رود اين روند بي رقيب بماند و
خواهد ماند.
اگر به دنبال رشد و پيشرفت رتبه  سايت خود هستيد ، پيشنهاد ميکنيم شيک رنک را
حداقل يکبار امتحان کنيد.

بازديد هاي ارسالي به وسايت مورد نظر در سایت ما کاملا واقعي هستند و بر خلاف ديگر سايت هاي افزايش
بازديد ، با هيچ گونه ربات و بوت بازديد ارسال نميشود، بلکه توسط کاربران فعال سايت
ارسال ميشوند.
هر بازديد که از سامانه ما براي شما ارسال ميشود به مدت 60 ثانيه در
سايت شما خواهد ماند ک اين مدت از نظر گوگل،الکسا و ساير جستجوگرها تاييد شده
است .
تعرفه ها را بصورت رقابتي در سطح کشور ارائه و کاهش داده ايم در حد و مرزي که در قبال اين خدمات رايگان محسوب مي شوند


کاربرد رتبه الکسا وبسايتها؛
(همانطور که ميدانيد تمامي وبسايتها و پايگاهاي اينترنتي که وجود دارند بر اساس رتبه الکسا در نتايج جستجو طبقه بندي مي شوند بصورتي که هر چه رتبه الکسا کمتر از 20.000.000 باشد سايت شما در نتايج بهتري از جستجو قرار خواهد گرفت رتبه الکسا قلب يک وبسايت از نظر رتبه بندي مي باشد)
ما نيز سامانه اي تحت ليسانس  کد نويسي آمريکا با تغيراتي فارسي طراحي کرده ايم که ظاهري مشابه برخي از سيستم ها موجود مي باشد اما کاربرد و خدمات داخلي بسيار پيشرفه مي باشد که مشابه آن تاکنون هيچ جا اشاره و ايجاد نشده است  که ما اين تکنولوژي را فاش نمي کنيم (اما تضمين ميدهيم که رتبه الکسا هر وبسايتي را بطور خارق العاده اي خيلي سريع بهبود ببخشيم .)
معرفي سيستم؛
سامانه

خدمات بيشتر ؛
به بازديد کنندگان برتر هر روز نيز امتيازات ويژه اي در نظر گرفته شده .

هديه عضويت  2500 هزار امتياز معادل2500 هزار بازديد کننده واقعي


 با ما اولين ها باشيد ‏!
هم اکنون به سایت ما بپيونديد ‏

www.chicrank.ir

ما در ارائه خدمات و کيفيت سنگ تمام گذاشته ايم.

 



:: برچسب‌ها: افزایش بازدید ,
:: بازدید از این مطلب : 5966
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

 

شما را به سامانه حرفه ای افزایش بازدید شیک رنک دعوت میکنیم . سامانه افزایش بازدید ، یک سایت خدماتی برای سایت ها و وبلاگ های تبلیغاتی ، فروشگاهی، تفریحی،خدماتی و ... میباشد.

برای افزایش بازدید

افزایش آی پی همراه با بازدید

افزایش درامد

تبلیغات هدفمند

افزایش آنلاین ها

کاهش و بهبود رتبه الکسا

و در نهایت افزایش پیجرنک و افزایش ایندکس در ورودی گوگل

و...

ما به شما اسامانه شیک رنک را پیشنهاد میکنیم.

 

شیک رنک نسبت به سایت های مشابه دارای سرعت رشد بسیار بیشتری میباشد و تاکنون بی رقیب مانده و خواهد ماند.

اگر به دنبال رشد و پیشرفت سایت خود هستید ، پیشنهاد میکنیم شیک رنک را حداقل یکبار امتحان کنید.

بازدید های ارسالی در سامانه شیک رنک واقعی هستند و بر خلاف دیگر سایت های افزایش بازدید ، با هیچ گونه رباتی بازدید ارسال نمیشود، بلکه توسط کاربران فعال سایت بازدیدها ارسال میشوند.

هر بازدید و آی پی ای که از سایت ما برای شما ارسال میشود به مدت 60 ثانیه در سایت شما خواهد ماند ک این مدت از نظر گوگل،الکسا و سایر جستجوگرها تایید شده است و کوچکترین مشکلی برای سایت شما ایجاد نمیشود.

در صورت همکاری های بیشترپیشنهادت خود را با ما در میان بگذارید .

هدیه عضویت 2500 امتیاز تعرفه ها را کاهش داده ایم

حتی با 500 تومان قابلیت خرید امتیاز و اختصاص دادن به سایت وجود دارد امکان زیر مجموعه گیری افزوده شده که معرفی هر زیر مجموعه 1000 امتیاز اهدا خواهد شد

به ازای هر هزار تومان 1000 امتیاز اهدا می شود به بازدید کنندگان برتر هر روز نیز امتیاز اهدا می شود

ما در ارائه خدمات سنگ تمام میگذاریم.

برای شروع

کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: افزایش بازدید , افزایش رتبه الکسا , افزایش رنک ,
:: بازدید از این مطلب : 3596
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

شما را به سامانه حرفه ای افزایش بازدید شیک رنک دعوت میکنیم . سامانه شیک رنک ، یک سایت خدماتی برای سایت ها و وبلاگ های تبلیغاتی ، فروشگاهی، تفریحی،خدماتی و ... میباشد.

برای افزایش بازدید

افزایش آی پی همراه با بازدید

افزایش درامد

تبلیغات هدفمند

افزایش آنلاین ها

کاهش و بهبود رتبه الکسا

و در نهایت افزایش پیجرنک و افزایش ایندکس در ورودی گوگل

و...

ما به شما اسامانه شیک رنک را پیشنهاد میکنیم.

 

شیک رنک نسبت به سایت های مشابه دارای سرعت رشد بسیار بیشتری میباشد و تاکنون بی رقیب مانده و خواهد ماند.

اگر به دنبال رشد و پیشرفت سایت خود هستید ، پیشنهاد میکنیم شیک رنک را حداقل یکبار امتحان کنید.

بازدید های ارسالی در سامانه شیک رنک واقعی هستند و بر خلاف دیگر سایت های افزایش بازدید ، با هیچ گونه رباتی بازدید ارسال نمیشود، بلکه توسط کاربران فعال سایت بازدیدها ارسال میشوند.

هر بازدید و آی پی ای که از سایت ما برای شما ارسال میشود به مدت 60 ثانیه در سایت شما خواهد ماند ک این مدت از نظر گوگل،الکسا و سایر جستجوگرها تایید شده است و کوچکترین مشکلی برای سایت شما ایجاد نمیشود.

در صورت همکاری های بیشترپیشنهادت خود را با ما در میان بگذارید .

هدیه عضویت 2500 امتیاز تعرفه ها را کاهش داده ایم

حتی با 500 تومان قابلیت خرید امتیاز و اختصاص دادن به سایت وجود دارد امکان زیر مجموعه گیری افزوده شده که معرفی هر زیر مجموعه 1000 امتیاز اهدا خواهد شد

به ازای هر هزار تومان 1000 امتیاز اهدا می شود به بازدید کنندگان برتر هر روز نیز امتیاز اهدا می شود

ما در ارائه خدمات سنگ تمام میگذاریم.

برای شروع

کلیک کنید



:: موضوعات مرتبط: درآمد مادام العمر , ,
:: برچسب‌ها: افزایش بازدید , افزایش رنک , افزایش الکسا ,
:: بازدید از این مطلب : 6426
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin
اگر کسی را نداشتی که به او فکر کنی به اسمان بیندیش زیرا درآن کسی هست که به تو می اندیشد ………………………………………………… …………….. گذشته دیگر وجود ندارد و آنچه در آینده ی نزدیک است خداست ………………………………………………… …………….. انسان کیست جز موجودی نگران،برخاسته از زمین وآرزومند اختران آسمان ………………………………………………… …………….. همیشه خاک گلدونی باش که وقتی سرش به اسمون رسید یادش نره ریشه کجاست ………………………………………………… …………….. در آسمان خویش جستجو گر ستاره ای بودیم بی پایان که تحقق بخشیم خواسته هایمین را و یافتیم آنچه را میخواستیم ………………………………………………… …………….. کسی که بهشت را بر زمین نیافته است آن را در آسمان نیز نخواهد یافت

:: بازدید از این مطلب : 3061
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

@ فرستنده اشعار زیر : مجتبی کریمی


تو یادِت نایه آ سالون چطورر

هوا ابری ابو یَک هفتَه اورَر

خُمین وختِی ابو  بایی اچیدی دوتا تولَک رطب خرما پزونَر

ابستی وَ کمر بایی پَرَندی ارو عینِ پُلنگ مثی جوونَر

کسی گُشنه نَهَر میونِ سفرهء مردم چه نونَر

 


خمل روتی رطب دریه نیهتی

هزارتا انتطارسریه نیهتی

بقربان همی خوش قولیونت ک دلبر تا دم دریه نیهتی

 


بِرَه دست ای سروم وُر گِن دلالَه

مونوم خیری ندیست ای تو دلالَه

نخوردوم چًک یوی ای دستونت مو گلوم خشکه سُروم پَرکه دلالَه

 


دگه سویه ندارن چشمونِ مو

تو اِشکهتت دلِ مو

دگه جایه نداری تو دلِ مو

 


دلوم إشکَه عزیز ای دَس گپونِت

سروم سوتی کشی ای دَس گپونِت

آتش کو بَه جونوم وی گپونِت

 


تو که هرشو ایایی تو خیالوم 

 وَ   بودی آرِزوهایِ محالوم  

خدا خونََت نبودی ولکُنِ مو درِت یاوو دماروم

 


سر یو بی گونال ای مو نخونی

دلم خونه موای دست زمونه

دگه هی یالَ لال ای مو نخونی

بسی خواریش کشیده خوار بوده

طرف ای گشنه ای اشرار بوده

کـَلـَم جیخی بکش تا کل بدونن چه ظلمی در حـَکِ کهنو بوده

مو بودم نوکر دربست گوجه

وبودم حـَلکه ای ور شصت گوجه

پسینَی صافیون گـَردُم رسیدند سرم سوتی کشی ای دست گوجه

تو وی نازو چمک یهتی دلاله

به بهونه کـَمـَک یهتی دلاله

کـَرار خودمونم تاریک مشورَر چطو بو کـَم کـَمَک یهتی دلاله

شوی که کاصِد عیشت گـُوَرم یَه

فشار محکمی مغز سرم یَه

فشار خونم زدی بالایِ پونزده

مریض بودم که آ شَو مادرم یَه

خدایا رنگ زردی دارم امشو به سینه

آه سردی دارم امشو

بجوشون کـُهرِگو تو کِـتـلِ وَرشو دلاله

سینه دردی دارم امشو

کـَلَهکوری مونم دی بُشکِ زیور

اپیچی ور خَشَم بوی مُشک زیور

بسی توارِ مونی کِردَر دلاله

ترک خوردر سُـرُونِ خُشک زیور

لَپَر بو ای دِخِ تاس نگاهم

لوار چشمونی کردی سیاهم

حلا که کار خودت واشِ دلم کِه

بگو سگده چیَر جرم و گناهم

شوی که ور نگاهت خیره بودم

ولای مودونت مث گیره بودم



:: برچسب‌ها: شعر های محلی , کهنوج , شعر کهنوجی ,
:: بازدید از این مطلب : 3143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

@ فرستنده شعرهای زیر ؛ فرزاد سرشته داری

 

مو، رسمن نمزدی بودم

دلاله خلاص ای هربدی بودم

دلاله بزن جیخی که تادنیا بدونن دگه صددرصدی بودم

 


دلاله مونو خوی دلبروشوبادکهنو

هوای دلخشوآزادکهنو

خبرداری فلانی یا بگومی موبودم برسهت دوماد کهنو

مونو خوی دلبروشوبادکهنو

هوای دلخشوآزادکهنو

خبرداری فلانی یا بگومی موبودم برسهت دوماد کهنو

 


شتاله اشکنم ای بهر دلبر ....

مو نادنم که بیچه کهره دلبر ...

بپرسی بیچه غمگینی پسینی ...

مگه کم شون  نوشته مهر دلبر

 


تمام بار غم رو دوش مایه ...

سر غرصه فکت تو کوش مایه ...

متاز ای آدمی وی عمر کوتاه ...

دو گز کهنه کفن رو پوش مایه

 

 


اگون که یار مو ابرو کمونن

اسوزم تا خدا دردم بدونه

،اسوزم تا زمین متروس غم بو،

امیدوارم که روبار مثل بم بو

 

@فرستنده اشعار زیر ؛ الیاس بهرمن

 


تفنگم بی جوازه و خودم فراری

فشنگ همرات بیار هر چی که داری

روز جنگ امرو بیا ورسون دوارم

تا کسی فکر نکنه موبی برارم .


تو که نیستی عزیز دل ندارم

پسینی تو محل منزل ندارم

بگردم مو توی کهنو شهازت همه جفتن مو بیچه بل ندارم

بزن عطرت بیا میل دواروم

خدا ادونه موبی تو بی کراروم

به نرمی راه بره تا مو بدیدوم

رواجی که دری یاوو دماروم

عزای چشمونم ای چل به دربو

تمام روزون مو بی ثمربو

نیهتی تا بدیدی عاشق تو

چطور ای هجر دوریت دربه دربو

چشوم ورچشموني كوته گنوگوم

خيالي تودلوم كوته گنوگوم

نمك رو زخمونوم خيلي نپاشيكه دلبر اي كلوم روته گنوگوم.

 



:: بازدید از این مطلب : 3194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

اشعار زیبای کهنوجی

 

 

كاكا جون رقص روباريت بنازم

هماسركنگى رگباريت بنازم

بلوچى مشكى ولنگ بلندت

رواج وتيپ اشراريت بنازمر

سينى يهتى ونشتى كنارم

ولبخندت درى ياوو دمارم

برين زيرساگ گردوکى بنندين

توحيفى توى کهنوجت بدارم

 

 

 

کهنوج شهر آبادی ست

شبهای آن چه مشهور ، بادی ست

شوبادِ کهنـوج ، همچون یک نسیم  خــواسته و آرزوی هـــر آبــادی ست

در کنارش کــــــــوههـای زرچیــن این طـــرفتر کـوههای ازلـــــی ست

این شهــــر زیبا کـــه با تمــــدنش  پاینــــده و  جاودان و ابـــــــدی ست

لــــوارِ داغ و  و هُـــرمِ گـــــرمایش   وِردِ زبـانهــــا و تیتــــرِ خبـــــری ست

 

بهـارِ دی و بهمــــن و اسفنـــدش  چــــه زیباست و آنــچنان تگَری ستخانـه هـای مــردمانِ خونگـــرمش

گــرچــه ویــلا نیبهـسـت و کَپــَری ستلیــک صفــــــایِ دلِ ســـاکنانــش 

 همچــــو آینـه آنچنان صیقلـــی ست

به شمال جیرفت و بافت در غربش هر چنــد جنـوبش همه بنــدری ست

لهجۀ بلوچـــی و لـُـــــر و کُــــردی ست

  در زبانــــش اندکـــی عربــــــی ست

گـــــوجـــه و خیــار و مـــــرکباتش بــرشاخــــه ها ، فـراوان ثمــری ست

یارب ،نگهـــدار ایــن شهــر با صفــا

 

 

فدای هر وجب ای خاکِ کهنو

فدایِ گوچگونِ پاکِ کهنو

هنوزا رو زمین ای شرق و مغرب,نبو پیدا کسی چون اهلِ کهنو

شمالی هسته جیرفت, عنبرآوا,دو تا دهکورَین ای بهره کهنو

مثالِ کَکْ لَگاکْ چسپیده جیرفت,مکیدی خون و بردی پولِ کهنو

سی چِل ساله چه زجریمون کشیده بروتوم بو سفید, ای هجرِ کهنو

دگه ای شهرِکهنو ناکنوم دل,مو ای یادْ نابروم استانِ کهنو

هم ای جیرفت هم سرحد دلوم گِه,همه برشون به تاراجْ مالِ کهنو

ولی کهنو همیشَه سرفرازِن,بچسپون پا سلامی کَن به کهنو



:: برچسب‌ها: کهنوچ , گویش کهنوجی , اشعار کهنوجی ,
:: بازدید از این مطلب : 2204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

السلام ای وادی کرببلا°السلام ای سرزمین پر بلا°السلام ای جلوه گاه ذوالمنن°السلام ای کشته های بی کفن°* * *  با آب طلا نام حسین قاب کنید°با نام حسین یادی از آب کنید‎°خواهید مه سربلند و جاوید شوید°تا آخر عمر تکیه بر ارباب کنید°فرا رسیدن ماه محرم تسلیت باد



:: برچسب‌ها: یا حسین , یاحسین مظلوم , فرا رسیدن محرم , محرم سفر , حسین شهید ,
:: بازدید از این مطلب : 2860
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin
این کد افزایش پیج رنک گوگل هست که در قالب یک ساعت برای شما طراحی کردیم شما باید این کد را بدون دستکاری در ویرایش قالب وبسایت خود در هر کجا که مایلید ساعت در وبلاگتان قرار گیرد قرار دهید .این کد ° باعث میشه که روبات ها و خزنده های موتور های جستجو گر تحریک و سریعتر به وبلاگ شما سر بزنند ° که در نهایت خیلی سریع صفحات وبسایت شما ایندکس و ورودی گوگل و لینک ورودی دریافت میکنید که در نهایت باعث میشود که پیج رنک شما افزایش یابد. دوستان عزيز اين كد در معروفترين سايتهاي جهان استفاده شده. اين كد به نحوي سایت شما رو براي موتور جستجو بهينه سازي ميكندو اين كد افزايش پيج رنک باعث مي شه رفتار روباتهاي گوگل با وبسايت و وبلاگ شما مهربون تر بشه و سختگيريهاي هميشگي رو نداشته باشه.سرور اصلي اين كد در امريكاستاميدوارم تونسته باشیم کمکی را در جهت ارتفا سایت های ایرانی کرده باشیم.


:: موضوعات مرتبط: کد ابزار , ,
:: برچسب‌ها: کد افزایش پیج رنک , افزایش پیج رنک , ابزار افزایش پیج رنک , افزایش ورودی گوگل , افزایش لینک ورودی , افزایش رتبه , افزایش سرعت ایندکس , بهبود رتبه الکسا , بهبود پیج رنک , افزایش رتبه الکسا , سئو سازی ,
:: بازدید از این مطلب : 5126
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

 فناوری اطلاعات (به زبان لاتین : Information Technology یا IT)، همچنانکه به‌وسیله انجمن فناوری اطلاعات آمریکا (ITAA‎) تعریف شده‌است، «به مطالعه، طراحی، توسعه، پیاده‌سازی، پشتیبانی یا مدیریت سیستم‌های اطلاعاتی مبتنی بر رایانه، خصوصا برنامه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزار رایانه می‌پردازد». به طور کوتاه، فناوری اطلاعات با مسائلی مانند استفاده از رایانه‌های الکترونیکی ونرم‌افزار سروکار دارد تا تبدیل، ذخیره، حفاظت، پردازش، انتقال و بازیابی اطلاعات به شکلی مطمئن و امن انجام پذیرد. فناوری اطلاعات بسیار از علم رایانه وسیع‌تر (و پیچیده تر) است. این اصطلاح در دهه ۱۹۹۰ جایگزین اصطلاحات پردازش داده‌ها و سیستم‌های اطلاعات مدیریت شد که در دهه‌های ۱۹۷۰ و ۱۹۶۰ بسیار رایج بودند. فناوری اطلاعات معمولاً به کلیه فناوریهائی اشاره دارد که در پنج حوزه جمع آوری، ذخیره سازی، پردازش، انتقال و نمایش اطلاعات کاربرد دارند. دانش فناوری اطلاعات و رایانه با هم فرق می‌کنند، البته در موارد زیادی با هم اشتراک دارند. اگر علم رایانه را مشابه مهندسی مکانیک بگیریم، فناوری اطلاعات مشابه صنعت حمل و نقل است. در صنعت حمل و نقل، خودرو و راه‌آهن و هواپیما و کشتی داریم. همه این‌ها را مهندسان مکانیک طرح می‌کنند. در عین حال در صنعت حمل و نقل مسائل مربوط به مدیریت ناوگان و مدیریت ترافیک و تعیین استراتژی حمل و نقل در سطح شرکت و شهر و کشور مطرح است که ربط مستقیمی به مهندسی مکانیک ندارد . دانشجوی کاردانی رشته فناوری اطلاعات جناب آقای فرهاد زارع کهنعلی، تعریفی دیگر از فناوری اطلاعات بیان می دارد که بیان از فرابخشی بودن این رشته دارد، به گفته ایشان : مهندسی فناوری اطلاعات دانشی ترکیبی از مهندسی نرم افزار، مهندسی صنایع و مارکتینگ می باشد که رویکردی تحلیلی، تجاری و باریک بینانه به تکنولوژی های نوین اطلاعاتی دارد .ایشان با ایجاد این رویکرد شکاف میان طراحان نرم افزار و تحلیل کنندگان سیستم و بازار هدف را حل کرده اند. عناصر اصلی فناوری اطلاعات متشکل از چهار عنصر اساسی (انسان، ساز و کار، ابزار، ساختار) است، به طوری که در این فناوری، اطلاعات از طریق زنجیره ارزشی که از بهم پیوستن این عناصر ایجاد می‌شود جریان یافته و پیوسته تعالی و تکامل سازمان را فراراه خود قرار می‌دهد: انسان: منابع انسانی، مفاهیم و اندیشه، نوآوری ساز و کار: قوانین، مقررات و روشها، سازوکارهای بهبود و رشد، سازوکارهای ارزش گذاری و مالی ابزار: نرم‌افزار، سخت‌افزار، شبکه و ارتباطات ساختار: سازمانی، فراسازمانی مرتبط، جهانی بسیاری مفهوم فناوری اطلاعات را با کامپیوتر و انفورماتیک ادغام می کنند، این درحالیست که این ها ابزار های فناوری اطلاعات می باشند نه تمامی آنچه که فناوری اطلاعات عرضه می کند .جناب آقای فرهاد زارع کهنعلی در مقاله ای در همین زمینه آورده است که :” با فرض اینکه فناوری اطلاعات یک گلابی باشد، کامپیوتر، شبکه، نرم افزار و دیگر ابزارهای مرتبط با این حوزه همانند دم گلابی است که میوه توسط آن تغذیه می گردد، حال این خود گلابی است که محصول اصلی است و هدف و نتیجه در آن خلاصه می گردد. ” زمینه‌های فناوری اطلاعات امروزه معنای اصطلاح «فناوری اطلاعات» بسیار وسیع شده‌است و بسیاری از جنبه‌های محاسباتی و فناوری را دربر می‌گیرد و نسبت به قبل شناخت این اصطلاح آسان‌تر شده‌است. چتر فناوری اطلاعات تقریباً بزرگ است و بسیاری از زمینه‌ها را پوشش می‌دهد. متخصصین فناوری اطلاعات وظایف متنوعی دارد، از نصب برنامه‌های کاربردی تا طراحی شبکه‌های پیچیده رایانه‌ای و پایگاه داده‌های اطلاعاتی. چندی از زمینه‌های فعالیت متخصصین فناوری اطلاعات می‌تواند موارد زیر باشند: فناوری اطلاعات و علوم کتابداری و اطلاع رسانی ارتباط تنگاتنگی با هم دارند. &تعریف و اهداف &پیشرفت چشمگیر تبادل اطلاعات علمی ، تحقیقاتی ، اقتصادی و لزوم تسریع کسب منافع بیشتر در حوزه الکترونیک میان استفاده کننده و کار پرداز بیش از پیش مورد توجه جامعه جهانی است. از همین رو برای شتاب بیشتر در این گردونه، مدیریت بر راهنمایی صحیح استفاده کنندگان و رسیدن به بلوغ فکری در بخش ارتباطات الکترونیک از ضروریات عصر حاضر می باشد. در این راستا کاردان فنی این رشته در طی این دوره علاوه بر برنامه نویسی تحت وب با تجزیه و تحلیل اطلاعات در حوزه الکترونیک ، تهیه برنامه های کاربردی و ... آشنا خواهد شد. توانایی ها و مهارت های فارغ التحصیلان: تهیه برنامه های کاربردی اداره مراکز اطلاع رسانی الکترونیک طراحی صفحات وب توانمندی نگهداری شبکه های کامپیوتری مشاغل قابل احراز و زمینه های اشتغال: مسئول آزمایشگاه های نرم افزاری مدیر سایت های کامپیوتری برنامه نویس سیستمهای کاربردی مبتنی بر وب مسئول بخشهای مختلف در مراکز ISP مسئول فنی در حوزه تجارت الکترونیک مسئول فنی در حوزه امنیت شبکه.

:: برچسب‌ها: فناوری اطلاعات , کاردانی فناوری اطلاعات , مرکز آموزش علمی کاربردی کهنوج , دانشگاه شهرستان کهنوج , it , آی تی , تکنولوژی , معرفی رشته فناوری اطلاعات , اهداف فناوری اطلاعات , کاربردی فناوری اطلاعات , تعریف فناوری اطلاعات ,
:: بازدید از این مطلب : 3332
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin
افزایش ترافیک بازاریابی یا مارکتینگ (به انگلیسی: Marketing): بازاریابی به عنوان فرایندی مدیریتی -اجتماعی تعریف می‌شود که بوسیلهٔ آن افراد و گروه‌ها از طریق تولید و مبادلهٔ کالا با یکدیگر، به امر تأمین نیازها و خواسته‌های خود اقدام می‌کنند. برای روشن شدن این تعریف باید بدواً اصطلاحات مهم نیاز، خواسته، تقاضا، کالا، مبادله، معامله و بازار را بررسی کرد.بازاریابی به تلاش برای ارتباط بین ارزش محصول (کالاها یا خدمات ) و مشتری گفته می‌شود. بازاریابی گاهی اوقات به هنر فروش نیز معروف است. ولی فروش یکی از توابع کوچک بازاریابی به حساب می‌آید. تعریف لغت نامه‌ای بازاریابی عبارت است از«فراهم کردن کالاها یا خدمات برای برآورده ساختن نیازهای مصرف کنندگان.»به بیان دیگر، بازاریابی شامل درک خواسته‌های مشتری و تطابق محصولات شرکت، برای برآورده ساختن آن نیازها و در برگیرنده فرایند سودآوری برای شرکت است. بازاریابی موفق مستلزم برخورداری از محصول مناسب در زمان مناسب و مکان مناسب است و اطمینان از اینکه مشتری از وجود محصول مطلع است، از این رو موجب سفارش‌های آینده می‌شود. بازاریابی، فرایندی است که بین تواناییهای شرکت و نیازهای مشتریان تعادل ایجاد می‌کند. سرجیو زیمن در کتاب خود پایان عصر بازاریابی سنتی خود بازاریابی را اینچنین تعریف می‌کند:بازاریابی درباره داشتن برنامه‌ها و ترویج‌ها و تبلیغات و هزاران چیز دیگری است که در متقاعد کردن مردم به خرید یک محصول، موثر واقع شوند. در مورد رستوران‌های غذای سرپایی، بازاریابی گاززدن‌ها و هرت کشیدن‌ها. در مورد خطوط هوایی، بازاریابی یعنی نشستن آدم‌ها روی صندلی‌ها. بحث بازاریابی درباره منفعت و نتایج است. بازاریابی یک فعالیت راهبردی و راه و روشی است متمرکز بر فرجام اقدامات مربوط به جذب مصرف کننده بیشتر، برای خرید محصول شما در دفعات بیشتر به نحوی که شرکت شما پول بیشتری به دست‌آورد. بازاریابی برنامه ریزی، اجرا و هدایت هدفمند آمیخته‌ای از فعالیت‌های تجاری است، به قصد نزدیک سازی خریداران و فروشندگان به یکدیگر به منظور تبادل منافع یا انتقال محصول. بازاریابی برنامه ریزی، اجرا و هدایت هدفمند آمیخته‌ای از فعالیت‌های تجاری است، به قصد نزدیک سازی خریداران و فروشندگان به یکدیگر به منظور تبادل منافع یا انتقال محصول

:: برچسب‌ها: بازاریابی , شبکه بازاریابی , بازاریابی اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 3484
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin
 کدی بی نظیر در امر ایجاد صفحات پاپ آپ برایتان آماده کرده ام که در هر 24 ساعت تنها یکبار برای هر IP باز می شود و هیچ مزاحمتی را برای کاربران سایت های مورد نظر شما نخواهد داشت و محض کلیک کاربر در هر کجای سایت این کد اجرا میشود. میتوانید صفحه ای از سایت خاصی را تبلیغ کنید. بدلیل مزاحم بودن این گونه تبلیغات و منفور بودن این روش کدی بی نظیر برایتان آماده کرده ایم .توجه نمایید جهت استفاده کد موجود در کادر زیر را باید بین تگ head در کد قالب خود قرار دهید. در کد جایی که مشخص شده آدرس سایت مورد نظر خود را بطور کامل همراه با http و www درج و جایگزین نمایید.